Kuntosali

JORVIN HENKILÖSTÖYHDISTYKSEN KUNTOSALI OTETAAN ASTEITTAIN KÄYTTÖÖN! SAMANAIKAISTEN KÄVIJÖIDEN MÄÄRÄ ON RAJOITETTU!

Pandemiakoordinaatiotyöryhmä on 26.6. päättänyt, että HUSin liikuntatiloja voidaan tietyt varatoimenpiteet huomioiden ottaa asteittain jälleen käyttöön Jorvissa, Peijaksessa, Porvoossa, Hyvinkäällä, Lohjalla ja Raaseporissa sekä HYKS Helsingin sairaaloissa (pois lukien Meilahden sairaala). Meilahden kampuksen liikuntatilojen käyttöönotosta päätetään vielä erikseen.

Alla olevassa linkissä kuntosalin käytön reunaehdot jokaisen käyttäjän luettavaksi!

HUS Jorvin henkilöstöyhdistyksen kuntosalin käytön reunaehdot tiedote käyttöön 2020
(Villkoren för användingen av gymnet i Jorv)

Jorvin kuntosalissa saa olla kerrallaan 8 henkilöä.

Kuntosalilla tulee noudattaa ohjeistusta, joka on laadittu yhdessä infektiolääkäri Veli-Jukka Anttilan kanssa:

1. Liikuntatilojen käyttäjien tulee noudattaa hyvää käsi- ja yskimishygieniaa aina tiloissa oleskeltaessa.
  2. Liikuntatilaa käyttävien henkilöiden määrä tulee arvioida tilakohtaisesti riippuen tilan koosta. Sallittu henkilöiden maksimilukumäärä tulee tilassa olla selvästi merkittynä.  JORVIN KUNTOSALILLA SAA OLLA MAX. 8 HENKILÖÄ KERRALLAAN!
  3. Oireisena on ehdottomasti kiellettyä tulla liikuntatiloihin.
  4. Kaikkien liikuntatilaa käyttävien henkilöiden välillä tulee olla vähintään kahden metrin (2 m) turvaväli.
  5. Kuntosalien laitteet tulee sijoitella siten, että käyttäjien hengityssuunnat ei kohdistu toisten kasvoille.
  6. Kuntosalien laitteiden kosketuspinnat tulee desinfioida aina ennen käyttöä ja käytön jälkeen.
  7. Saatavilla tulee jatkuvasti olla käsidesiä ja desinfektiopyyhkeitä (jokaisen laitteen kohdalla).
  8. Myös suihkutiloissa tulee noudattaa turvaetäisyyksiä.
  9. Liikuntatilassa tulee olla näkyvillä ko. tilaa koskeva turvaohjeistus (kielet suomi ja ruotsi).
  10. Ohjeistuksessa tulee käydä ilmi yhteyshenkilön/lisätietojen antajan nimi ja puhelinnumero.

Kuntosalivastaavat:
Visa Lohvansuu