Teatteri Joriini

Teatteri Joriini aloittaa lokakuussa 2019 tekemään uutta näytelmää!

TULE MUKAAN TEKEMÄÄN UUTTA NÄYTELMÄÄ!!!!

Hei jorvilainen, mies tai nainen! Oletko kiinnostunut harrastajateatterin tekemisestä, mutta et ole löytänyt sopivaa ryhmää? Liity nyt Jorvissa toimivaan Henkilöstöyhdistyksen Teatteri JORIINIin. Sinun tarvitsee vain maksaa yhdistyksen jäsenmaksu – ellet ole jo jäsen (ohjeet nettisivulla: jorvinhenkilöstöyhdistys) ja ilmoittautua Marinalle alla olevaan osoitteeseen. Aikaisempaa kokemusta et tarvitse, into riittää. Heittäydy rohkeasti mukaan. Olet tervetullut!

Teatteri JORIINI on toiminut yli 20 vuotta. Sitä ohjaa aina ammattilainen. Teatterilla on oma tila sairaalan väestönsuojassa, jossa ryhmä kokoontuu kahden tunnin harjoituksiin kerran viikossa – nykyisin keskiviikkona klo 16.15–18.15. Toiminnan päämääränä on aina valmis teatteriesitys.

Ilmoittaudu nopeasti tai tule keskiviikkona 23.10.19 klo 16.15 väestönsuojaan, niin pääset mukaan. Olemme juuri aloittelemassa uutta projektia, joten hyvin ehdit vielä.

Ilmoittautumiset osoitteeseen:  marina.arvonen@hel.fi .

Esitykset on tarkoitettu mm. potilaille, henkilökunnalle, ystäville ja sukulaisille – ihan kuka tahansa voi tulla niitä katsomaan. Esityksistä informoidaan mm. paikallislehdessä.

Uusia jäseniä Teatteri Joriiniin otetaan lähinnä esitysten päätyttyä ennen uuden näytelmän varsinaisia harjoituksia. Yhteyttä voi kuitenkin ottaa milloin tahansa marina.arvonen@kolumbus.fi.

Teatteriin voi liittyä myös jos on kiinnostunut muustakin teatterin tekemiseen liittyväsätä toiminnasta kuten valosuunnittelusta, puvustamisesta ja lavastamisesta.

Teatterin tekeminen on mielenkiintoista. Siitä saa voimavaroja ja oppia myös työelämään. Ennen kaikkea teatterin tekeminen yhdessä on hauskaa!