Toimintaa ilman viikottaista aikataulua

Golf-lyöntiharjoittelupaikka varattavissa ma-su, lisäksi jaosto järjestää yhteisiä tapahtumia ja osallistuu kilpailuihin erikseen ilmoitettavina ajankohtina

Pyöräilyjaoksen jäsenet voivat tehdä pienimuotoista pyörähuoltoa väestösuojassa ma-su, jaosto järjestää yhteisiä tapahtumia ja osallistuu kilpailuihin erikseen ilmoitettavina ajankohtina

Salibandyjaoksen jäsenet voivat käydä harjoittelemassa Jorvin väestönsuojan liikuntasalissa silloin, kun siellä ei ole aikataulussa mainittuja jumppia. Jaoksen jäsenet sopivat yhteisesti harjoituksista. Lisäksi jaosto voi järjestää yhteisiä tapahtumia ja osallistua kilpailuihin erikseen ilmoitettavina ajankohtina

Retkeilyjaoksen jäsenillä on käytettävissään pientä korvausta vastaan erilaisia retkeilyvarusteita (mm. tandempyörä, teltta, rinkka, lumikenkiä yms.)

Kulttuurijaos järjestää teatteri- yms. lippuja alennuksella jäsenistölle. Lisäksi järjestetään erilaisia koulutuksia / työpajoja (mm. tietotekniikkakoulutusta, valokuvausopetusta, askartelupajoja, retkiä esim. puutarhoihin, villiyrttikursseja yms.).

Mökkijaostolla on vuokralla yksi ympärivuotinen mökki Levillä. Mäntyharjun kesämökkiä ei vuokrattu kesäkaudelle 2020.

Jäsenistö saa vuokrata mökkiä edulliseen hintaan. Myös muu HUSin henkilökunta saa vuokrata mökkiviikkoja, jolloin viikkomaksu on hieman korkeampi ja henkilöstöyhdistyksen jäsenet ovat etusijalla.

Kuntosali Jorvin väestönsuojassa on käytettävissä ma-su
JORVIN HENKILÖSTÖYHDISTYKSEN KUNTOSALI ON SULJETTU KORONAEPIDEMIATILANTEEN VUOKSI TOISTAISEKSI!
HUSin pandemiakoordinaatioryhmän kokouksessa 14.5.2020 on linjattu, että HUSin tiloissa olevia kuntosaleja ei vielä avata, joten myös Jorvin henkilöstöyhdistyksen kuntosali pysyy suljettuna toistaiseksi.