Lavis

Jorvin henkilöstöyhdistys on sopinut yhteistyöstä Liikunta- ja hyvinvointikeskus Fressin kanssa.

Yhdistys tarjoaa 31.8.2021 asti edun jäsenistöllemme Liikunta- ja hyvinvointikeskus Fressin kanta-asiakkuuksista ja Fressi-TV:n käytöstä. Lisätietoja ja ohjeet edun lunastamiseen Jumppa -sivulla! ———————————————————— LAVIS eli lavatanssirytmein ja musiikein ilman paria suoritettavaa tanssillista liikuntaa. On kovasti suosittu ja uusi liikuntamuoto. Osallistumaan pääsee maksamalla vuoden jäsenmaksun ja ilmoittautumalla väestönsuojan liikuntasalin ilmoitustaululle Lavis-listaan. Mukaan iloinen ja avoin mieli, sopivat kengät ja rento vaatetus (mekko sallittu) ja juomapullo sekä pieni pyyhe. Ohessa Lavismainos; www.lavis.fi TERVETULOA  JORVIN VÄESTÖNSUOJAAN JUMPPASALIIN TANSSIMAAN/JUMPPAAMAAN  Suomihittien ja Lattarirytmien tahdissa helppojen tanssiaskelien lisäksi oman kehon painolla tehtäviin lihaskuntoharjoitteluihin. Lopuksi palauttavat venyttelyt. TORSTAISIN  klo 16-17 Sopii kaikenikäisille ja -kuntoisille! Jorvin henkilöstöyhdistyksen kotisivulta löydät tilinumeron, kuittia vastaan saat jäsenmaksukortin Jorvin kukka- ja Lahjakioskista. Jäsenmaksu 40 euroa/vuosi tai 25 euroa/6kk,  Lavisvastaava tarkistaa jäsenmaksusi rekisteristä puolivuosittain. Kevätkausi: 16.1.2020 – 26.3.2020, hiihtolomaviikolla 8 ei harrastusta. Tuttu Pike ohjaa tunnit, mukaan jumppavaatetus/mekko/hame, lenkkikengät, pyyhe ja juomapullo Ilmoittaudu osallistumalla ja laita jumppasalin listalle nimesi ja rastita käyntisi. Lavisvastaava Tiina Raivio