Jumppa

Jorvin jumppa alkaa syksyllä 2022

Uusi ohjaaja on saatu ja jumppa voidaan siis aloittaa jälleen syksyllä!

Yhteyshenkilö

Pipsa Manninen pipsa.manninen@hus.fi

Yhteistyö Liikunta- ja hyvinvointikeskus Fressin kanssa jatkuu FressiTV:n osalta.

Jorvin henkilöstöyhdistys on sopinut yhteistyöstä Liikunta- ja hyvinvointikeskus Fressin kanssa.

Yhdistys jatkaa toistaiseksi jäsenistön etua Liikunta- ja hyvinvointikeskus Fressin Fressi-TV:n käytöstä. Jäsenetuja on tarjolla rajoitettu määrä!

Yhdistyksen jäsen maksaa omavastuuosuuden FressiTV:n kuukausimaksusta ja yhdistys tukee omavastuuosuuden ylittävän osan.

Henkilöstöyhdistyksen jäsenyys tarkistetaan edun lunastamisen yhteydessä jäsenlistasta. Jäsenlistan päivittymisessä on pieni viive, joten jos olet maksanut jäsenmaksusi juuri ennen yhteydenottoa Fressiin, varaudu esittämään kopio jäsenmaksukuitista. Ongelmatilanteissa Fressi tarkistaa jäsenyyden yhdistyksen toimihenkilöiltä.

Etua ei voi lunastaa takautuvasti! Etu on henkilökohtainen. Henkilöstöyhdistyksen jäsen vastaa kanta-asiakkuuden velvoitteista ja mahdollisesta irtisanomisesta. Fressin kanta-asiakkuudet ovat voimassa toistaiseksi yhden (1) kalenterikuukauden irtisanomisajalla.

Tällä hetkellä olemme sopineet, että yhdistyksen myöntämä etu on FressiTV:n osalta voimassa toistaiseksi. Alla linkki tarjoukseen, jossa siis vain tuo FressiTV:n osuus on voimassa.

Lue lisäohjeet edun saamiseksi liitteestä: Fressi tarjous JHY jäsenille. HUOM! Liitteessä on myös vanhaa tietoa eli kuntosali/ryhmäliikunta etu ei ole enää käytössä, vain FressiTV:n etu.

tarjoaa käyttöösi maksuttomat treenivideot

Mikäli tarvitset apua esimerkiksi puhelimen tai tietokoneen yhdistämistä televisioon voit tästä katsoa yhden opastusvideomme siihen: https://www.youtube.com/watch?v=w0CrpRTGp4I

Videot ovat osa Aplicon #treenikaveri hyväntekeväisyyskampanjaa ja toivomme, että sinäkin saat videoiden myötä terveyttä, iloa ja hyvää oloa arkeesi.

Halutessasi voit toimia treenikaverina ja välittää videot eteenpäin myös läheisillesi, joiden koet niistä hyötyvän.

Yhteistyöterveisin,
Sari Hankimo yhdessä koko Aplicon henkilökunnan kanssa