Jumppa

tarjoaa käyttöösi maksuttomat treenivideot

Mikäli tarvitset apua esimerkiksi puhelimen tai tietokoneen yhdistämistä televisioon voit tästä katsoa yhden opastusvideomme siihen: https://www.youtube.com/watch?v=w0CrpRTGp4I

Videot ovat osa Aplicon #treenikaveri hyväntekeväisyyskampanjaa ja toivomme, että sinäkin saat videoiden myötä terveyttä, iloa ja hyvää oloa arkeesi.

Halutessasi voit toimia treenikaverina ja välittää videot eteenpäin myös läheisillesi, joiden koet niistä hyötyvän.

Hyvää kevättä sinulle!

Yhteistyöterveisin,
Sari Hankimo yhdessä koko Aplicon henkilökunnan kanssa

Ratakatu 24
08150 Lohja
puh: 019 312 880

www.aplico.fi

info@aplico.fi

Yhteistyö Liikunta- ja hyvinvointikeskus Fressin kanssa jatkuu kevään 2021 ajan

Jorvin henkilöstöyhdistys on sopinut yhteistyöstä
Liikunta- ja hyvinvointikeskus Fressin kanssa.

Yhdistys jatkaa jäsenistön etua Liikunta- ja hyvinvointikeskus Fressin kanta-asiakkuuksista ja Fressi-TV:n käytöstä kevään 2021 ajan (30.6.2021 asti). Jäsenetuja on tarjolla rajoitettu määrä!

Yhdistyksen jäsen maksaa omavastuuosuuden valitsemastaan kanta-asiakkuuden kuukausimaksusta ja yhdistys tukee omavastuuosuuden ylittävän osan kuukausimaksusta.

Tarjolla on

• pelkkä kuntosalijäsenyys (sis. FressiTV), omavastuu 30,03 e (norm. 59,90, HUS-alennushinta 54,90)
      • kuntosali- ja ryhmäliikuntajäsenyys (sis. FressiTV), omavastuu 38,43 e  (norm. 69,90; HUS-alennushinta 64,90) sekä
      • pelkkä FressiTV -palvelu, omavastuu 3,87 e (norm. 12,90).

Henkilöstöyhdistyksen jäsenyys tarkistetaan edun lunastamisen yhteydessä jäsenlistasta. Jäsenlistan päivittymisessä on pieni viive, joten jos olet maksanut jäsenmaksusi juuri ennen yhteydenottoa Fressiin, varaudu esittämään kopio jäsenmaksukuitista. Ongelmatilanteissa Fressi tarkistaa jäsenyyden yhdistyksen toimihenkilöiltä.

Etua ei voi lunastaa takautuvasti! Etu on henkilökohtainen. Henkilöstöyhdistyksen jäsen vastaa kanta-asiakkuuden velvoitteista ja mahdollisesta irtisanomisesta. Fressin kanta-asiakkuudet ovat voimassa toistaiseksi yhden (1) kalenterikuukauden irtisanomisajalla.

Tällä hetkellä olemme sopineet, että yhdistyksen myöntämä etu on voimassa 30.6.2021 asti, jonka jälkeen Fressin kanta-asiakkuus jatkuu ilman yhdistyksen maksamaa tukea, ellei kanta-asiakkuutta ole irtisanottu.

Lue lisäohjeet edun saamiseksi liitteestä, jossa myös hintatiedot keväälle 2021: Fressi tarjous JHY jäsenille.

———————————————————————

2021 jumpat

Yhdistys ei järjestä jumppia Jorvin sairaalan tiloissa kevään 2021 aikana johtuen Covid-tilanteesta ja sen aiheuttamista rajoituksista.

Hyödynnäthän yhdistyksen tarjoaman edun Liikunta- ja hyvinvointikeskus Fressin jäsenyyksistä!